zaterdag 18 augustus 2018

Alles is Liefde #24 - Huwelijk

Voor het huwelijk van Larissa en haar Thom maakte ik natuurlijk een kaartje. Ik maakte hem met de spulletjes uit ons swap-pakket, maar kon hem afgelopen vrijdag uiteraard nog niet laten zien.


Hierbij dus alsnog deel twee van mijn swap-uitvoering van de 'huwelijkskaart'. Ik ging aan de slag met diverse cirkels en de tekst Mr & Mrs. Om de kaart te personaliseren, stempelde ik de initialen linksonder: T & L.


En nu ik toch lekker bezig was, maakte ik alvast een kaartje voor de voorraad. Zelfde opzet, iets andere papiertjes en (nog) geen initialen. Deze kaart gaf ik bovendien een goudkleurig randje. Deze kaart doet mee aan de uitdaging 'going around in circles' bij Always Fun Challenges.


Hieronder de kaarten nog samen op de foto: 


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart wit
- Designpapier: Echo Park - Spring Market
- Stans cirkels: Nellie Snellen
- Stans scribbles: MFT - Scribbles
- Stempel tekst: Ranger - Letter It
- Stempel spetters: Altenew
- Fineliner goud
- Touwtje: Action

13 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart voor Larissa! Echt heel mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey Linda,

    dat zijn 2 mooie trouwkaartjes geworden!!!

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great circle combination love how you have put together the circles and the string touch is perfect. Megan Xo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje voor Larissa en Thom, leuk gemaakt!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke trouwkaartjes! Larissa en Thom zijn er vast blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaartje zijn dit. Mooi voor Thom en Larissa en die andere voor de voorraad. Mooie kleuren zijn dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie kaartjes heb je weer gemaakt.
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooi kaartje heb je voor ons gemaakt!
    & nogmaals bedankt dat jullie er bij waren. Dat vond ik heel fijn!
    Fijne zondag. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg mooie kaartjes, leuk!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. So glad that you have shared your great artwork with us here at Always Fun Challenges. Good luck hun and do come back again!
    Jackie DT @AFC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een toffe kaarten Linda!! Ik ben vooral fan van degene die naar Thom en Larissa hebt gestuurd.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart voor Thom en Larissa! Leuk dat je het swappakket gebruikte!
    En handig, vast eentje voor de voorraad.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.