dinsdag 21 augustus 2018

Rain or Shine #1

Ik ben verslaafd.... aan inkleuren! Zo ging ik dus onlangs ook aan de slag met dit stempelset van MFT. Ik kleurde de figuurtjes in met mijn Spectrum Noir Markers.


Vervolgens combineerde ik ze met een achtergrond van Distress Oxides die ik maakte bij Larissa. Ik maakte het onderste gedeelte van de kaart zwart-grijs en het bovenste deel blauw. Zo lijkt het net of de figuurtjes op straat staan, vind ik: "Dancing in the Rain"


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart geel
- Distress Oxides: Faded Jeans, Broken China, Black Soot, Hickory Smoke
- Stempels: MFT - Rain or Shine
- Fineliner wit

8 opmerkingen:

  1. Ja, heerlijk he, kleuren! Doe ik op dit moment te weinig...Je kaartje is echt heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt superleuk! En prachtig ingekleurd. Heerlijk om te doen he?? Ik vind het ook zo leuk! En nu heb ik een doosje vol ingekleurde afdrukjes die liggen te wachten tot ze op een kaart mogen.....Je achtergrond is ook helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is zó heerlijk ontspannend, om een afdrukje in te kleuren. Jouw afdrukjes zijn erg mooi gekleurd. Dan heb je verder ook niet veel meer nodig om er een super leuk kaartje van te maken.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een supergeweldig kaartje mooi ingekleurd geeft een leuk effect.
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is heel wat anders hé?! Wel heel erg mooi geworden. Prachtige achtergrond en stempels mooi ingekleurd. Klasse!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuk kaartje Linda. Prachtig ingekleurd en je achtergrond is ook super!!!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje! Ik heb al een tijd niks ingekleurd, vind het altijd wel leuk om te doen. Wie weet...
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat leuk dit! Je zou er bijna zin in een flinke regenbui van krijgen. Ik had laatst met twee vriendinnen een kleuravondje, lekker kletsen en ondertussen gestempelde afbeeldingen inkleuren. Leuk om te doen! Nu nog de tijd vinden er kaartjes mee te maken...

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.