vrijdag 10 augustus 2018

LiLa Swap #9 - Thema Huwelijk / Verloving

Vandaag de tweede kaart van het huidige swap-pakket van Larissa en mij. De opdracht die bij deze maand hoort, is een thema: huwelijk / verloving.



Morgen trouwt een van Marcs vrienden, dus ik had gelijk een goed doel om deze kaart voor te maken. Ik gebruikte het lieve bloemen-patroon als achtergrond en daarop een hart van hout. De namen erop maken de kaart af.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart roze
- Designpapier: Echo Park - Spring Market
- Stans hart: Marianne Design CR1351
- Stans banner: Marianne Design COL1348
- Stempel 'Congratulations': Ranger - Letter it
- Stempel alfabet (namen): Stampin' Up - Labeler Alphabet
- Plaksteentjes zwart

Gaan jullie mee bij Larissa kijken? Of kom je daar al vandaan?

Fijn weekend alvast!

4 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje heb je gemaakt met het pakketje, ik ga zo ook even kijken bij Larissa
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke opdracht was dit. & de perfecte spulletjes zaten in het pakket.
    Jouw kaartje is echt mooi! Dat papier is prachtig.
    Veel plezier op de bruiloft morgen. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje, gaaf papier!
    Fijne dag,
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.