dinsdag 14 augustus 2018

Giraffing Me Crazy #2 - Finn

Deze twee kaarten maakte ik in opdracht van een collega. Ze vroeg mij twee kaartjes te maken voor de geboorte van Finn: één voor de ouders met een giraf en één voor de opa en oma. Daarbij vond ze het leuk als er okergeel in de kaart verwerkt was, omdat het babykamertje die kleur ook heeft.


Deze eerste kaart maakte ik voor de ouders van Finn: inclusief girafjes, okergeel, zijn naam en geboortedatum.


Voor de kaart van opa en oma gebruikte ik hetzelfde papier en ook hierop verwerkte ik de geboortedatum en naam.


Hieronder de kaarten nog even gezamenlijk op de foto:


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart wit
- Designpapier: Marianne Design - Eline's Babies Pink & Blue
- Stans rompertje: MFT 
- Stempel girafjes: MFT - Giraffing Me Crazy
- Stempel datum: Stampin' Up - Labeler Alphabet
- Stempel alfabet (naam): Nellies Choice - alfabet Lars ALCS002
- Stempel 'opa en oma': Marianne Design - Eline's Tekst EC0171
- Enamel stickers: Marianne Design
- Fineliner zilverkleurig

4 opmerkingen:

  1. Hele lieve kaartjes in mooie kleurtjes!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaartjes, vooral dat blauw erbij vind ik Zo leuk. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze leuk en vooral die met de girafjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige kaartjes heb je gemaakt, leuk in deze kleurtjes!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.