donderdag 30 augustus 2018

Kerst 2018 - Box Card met Muisjes

Op het Marianne Design Challengeblog loopt momenteel de uitdaging om een kerstkaart te maken. Na de zomervakantie vind ik het ook meestal wel weer tijd om daarmee te beginnen, zodat ik genoeg tijd heb. Vandaag voor mij dus de aftrap van het kerstkaarten-seizoen!


Mijn allereerste kerstkaart van dit jaar maakte ik voor Zoë: onze 'baby's eerste kerst'. Het babymuisje kreeg een mooie plek vooraan, in de buurt van alle cadeautjes (strategisch gekozen plek, hihi). Papa- en mama-muis staan er trots achter.


De 'flapjes' van de box card versierde ik ook met kleine stansen en toepasselijke tekststempels:

 

Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart lichtgrijs
- Designpapier: Marianne Design - Eline's Winter Pastels
- Stans muisjes: Marianne Design - Eline's Mice Family COL1437
- Stans muizenkleertjes: Marianne Design - Eline's outfits COL1438
- Stans accessoires: Marianne Design - Eline's Christmas Decoration COL1439
- Stempels tekst: Marianne Design - Eline's Vintage Christmas EC0099
- Fineliner wit

Kerstkaartenteller 2018: 1

16 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke boxkaart met de muizenfamilie Linda.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk doosje! Maar die had ik natuurlijk al in het echt gezien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk deze boxkaart, met deze leuke muizen familie!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach wat schattig is dit! Voor Zoe's eerst kerst. Heel lief!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige kaart is dit geworden. Leuk voor jullie eerste kerst als gezinnetje.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superlief kerstkaartje voor Zoe!! Ik moet ook maar eens snel beginnen aan mijn kerstkaarten. Ik neem aan dat je ze niet allemaal zo uitgebreid maakt want dan wordt het nog een flinke klus!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jouw eerste creatie voor kerst is goed gelukt, lees maar PRACHTIG! Mooie geheel en fijne kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een beauty! Superlief! Ik zie het al helemaal voor me hoe Zoe er blij mee zal zijn straks!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige creatie Linda. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige creatie Linda! Succes met de Challenge!
    Groetjes van Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk gedaan Linda, mooi doosje.
    Leuk dat je mee doet met onze kerst challenge.
    Groetjes van Judith
    DT-Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ontzettend leuk dit doosje!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.