vrijdag 20 oktober 2017

Sweet Succulents & Cactussen #7

Onlangs won ik bij Larissa haar verjaardagscandy! Ik mocht iets moois uitzoeken bij 't Scraphuis. Super leuk natuurlijk :). Ik koos voor dit mooie stempelset van Karin Joan - Marianne Design.


Ik houd van mooie tekststempels, vooral in 'handettering'-stijl en bijkomend voordeel vind ik dat deze in het Nederlands zijn. Daar is niet altijd even veel keuze in en hoewel ik Engels echt prima vind, vind ik het voor sommige ontvangers (bijvoorbeeld opa's en oma's) toch wel fijn om de tekst in het Nederlands op de kaart te kunnen zetten. Al met al: heel blij met dit stempelset!


De bovenste kaart baseerde ik op de sketch van Sketch Saturday. Het leuke aan deze sketch vond ik om de verschillende strookjes van dit toffe designpapier te gebruiken en genoeg ruimte en aandacht te kunnen geven aan de tekst. Als detail voegde ik een brad toe met een cactus erop afgebeeld.


De tweede kaart is gebaseerd op de sketch bij Cheerful Sketches, wederom met de tekst als eye catcher en een cactus-brad als detail.


Ingrediënten voor deze kaarten:
- Basiskaart groen en roomwit
- Designpapier: Echo Park - Just be You
- Stempels tekst: Marianne Design - Karin Joan KJ1701
- Plaksteentjes: Queen & Co.
- Brads: Action

Hieronder de gebruikte sketches:



7 opmerkingen:

  1. Ze zijn superleuk Linda! Ik vind het ook prachtige stempels!!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die set heb je goed gekozen, daar ga je geen spijt van hebben 😉 En dat papier is zó leuk! Wat een vrolijke kaartjes, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave kaarten. En een geweldige stempelset. Ik kreeg hem voor mijn verjaardag en gebruik hem regelmatig. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze mooi Linda stempel en papier staan ook op mijn verlanglijstje .gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaarten! Mooi gemaakt en gaaf papier zeg Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaarten en prachtige stempel! Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die stempelset is écht gaaf. Mooie kaartjes heb je ermee gemaakt, Linda!
    Leuk dat je de schets van Cheerful Sketches hebt gebruikt...bedankt daarvoor!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.