dinsdag 10 april 2012

Birds Flying High...

Omdat ik weer wat nieuwe stansjes ontvangen had (via Marktplaats), wilde ik deze graag gebruiken. Het gaat om de vogel met de tak. Bovendien was er een jarige heer in de familie, dus de kaart moest wel een beetje 'stoer' worden.

Ik heb voornamelijk gebruik gemaakt van kleuren en materialen met een natuurlijke look (groen, bruin, beige & papier, hout en raffia). 


Tweede Paasdag zijn we ook weer druk bezig geweest met ons balkon. Marc en de bevriende buurman met het leggen van houten tegels en ik met het kopen en poten van plantjes, het is nu bijna af. Morgen worden de laatste tegels gelegd! (op de foto liggen deze nog opgestapeld in een hoekje). Als dan de zon ook nog meewerkt, is ons balkon helemaal af! Alleen moet er dan nog een tafeltje komen, zodat we straks ook heerlijk buiten kunnen eten.


Dat was het weer voor vandaag. Foto's van het balkon volgen wanneer het helemaal af is en natuurlijk komen er ook snel weer nieuwe kaarten online :).

Liefs,

Linda


2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, super die kleuren!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Houd mijn blog in de gaten, ik post er regelmatig nieuwe kaarten op.

      Verwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.