zondag 22 april 2012

Welcome Little Girl

Mijn nicht is zwanger van hun eerste kindje, echt zo gaaf! En daar moet natuurlijk een mooi kaartje voor gemaakt worden. Ze weet (nog) niet van het bestaan van deze blog, dus ik kan de kaart veilig plaatsen. 

Omdat we niet weten of het een jongetje of meisje wordt, maak ik twee kaarten. Een blauwe en een roze. Hieronder dus de kaart voor wanneer het een meisje is.





Ik heb voor het eerst mijn Sew Easy gebruikt. Echt handig, dat ding! Ik heb ook gelijk nog wat nieuwe opzetkopjes gekocht, zodat ik behalve alleen recht ook andere patronen kan maken. Ik hoop dat ik de bestelling in het begin van deze week in de brievenbus vind. 
De achtergrondjes die ik heb gebruikt zijn van Action. Ze hebben daar nu echt mooie pakketten 'handgemaakte' vellen, waar de onderste helft van de kaart en de roze met zilveren stipjes uit komen. Een aanrader! De sets worden per kleur verkocht. Het is een soort stof-achtig papier, het voelt zacht aan. Dan heb ik nog wat stansjes gebruikt: een hart, veiligheidsspelden en het woord baby. En dat voetjesbedeltje vind ik zo schattig

Nu moet ik binnenkort dus nog een blauw kaartje maken. Ze is in juni uitgerekend, dus ik heb nog eventjes de tijd. Ik moet nog wat mooie blauwe achtergrondjes zien te vinden.

Liefs,

Linda



8 opmerkingen:

  1. wat een schat van een geboortekaartje Linda!!
    Mooi is die stans met baby toch ook hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje Linda, heerlijk al dat roze, ik kijk ook uit naar je blauwe kaartje en natuurlijk is het spannend welk kaartje je zal moeten afgeven, houd ons op de hoogte hè :-))
    Bedankt voor je bezoekje aan mij blog en je leuke reactie, ook fijn dat je volger bent geworden. Ik ga jou ook volgen.
    Lieve groetjes Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier ben ik nog eens hihi, klopt het dat ik je niet kan volgen? Zie het nergens staan op je blogje.
    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Kizzy, wat een leuke reactie. Bedankt hiervoor. Als het goed is kun je me volgen door helemaal naar boven te scrollen en daar, wanneer je ingelogd ben bij Blogger, op VOLGEN klikken. Toch? Let me know :)

      Verwijderen
  4. Hoi Linda, bedankt voor je reactie op mijn blog. Je vroeg me naar mijn tekstjes; ja die maakt ik zelf in Photoshop Elements. Beetje oefenen maar erg leuk als het lukt!
    Mooie kaartjes zie ik ook op jouw blog!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ellen, gaaf hoor! Ik ga ook eens zien of ik zoiets kan maken. Lijkt me moeilijk, maar wel super als het lukt!

      Verwijderen
  5. Hoi Linda, ik las je berichtje op mijn blog dus ben ik terug komen kijken, en ja hoor nu kan ik je volgen, in je zijbalk, ben je volger geworden!
    Lieve groetjes Kizzy.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.