donderdag 19 april 2012

Lovely Red

Deze kaart is geïnspireerd op de sketch van Carly.
Rood is een van mijn favoriete kleuren, maar ik vind het altijd best lastig om dit te verwerken in kaarten. Toch is dit in onderstaande kaart aardig gelukt, denk ik. 



Het 3D-plaatje is van Quincy. De achtergrondvellen die ik gebruikt heb, zijn van Action. De stansjes heb ik via Marktplaats. Het schattige stippen-strikje heb ik van het lint van Boekenvoordeel gemaakt. De stempel 'veel liefs van mij xx' is van Marianne Design. De rode roosjes zorgen voor de laatste rode touch.

Dit weekend hoop ik lekker veel tijd te hebben voor knutselen, waarvan de resultaten dan natuurlijk weer zichtbaar zullen zijn op mijn blog.

Liefs,

Linda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.