maandag 30 april 2012

Koninginnevlinders

Om een beetje in de sfeer van Koninginnedag te komen bij het knutselen, heb ik een kaart gemaakt met oranje details.

Het achtergrondpapier dat ik heb gebruikt, is van BoBunny. Het 3D-knipplaatje is van Janneke Brinkman. Het oranje komt ook terug in de vlinders (knipvel van Marianne Design) en het strikje.
Ik heb mijn SewEasy gebruikt voor het randje aan de rechterkant van de kaart. Deze was nog best lastig, met al die blaadjes! Het kostte wat moeite (en een klein beetje vloeken), maar het resultaat is er niet minder op.  De hartjesstans heb ik bevestigd met raffia en ik heb de kaart nog wat versierd met Pearl Drops. Ik wilde de kaart niet te druk versieren, want ik vond het achtergrondpapier al zo mooi!


Dan wens ik iedereen nog een fijne Koninginnedag. Ik ga nu lekker genieten van het mooie weer!

Liefs,
Linda

2 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Linda.Mooie kleuren en schitterende details.


    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit beeldschoon, super mooi gemaakt!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.