zaterdag 14 april 2012

Butterfly Mania

Vandaag weer een kaartje van mij: Butterfly Mania! Een vrolijk en zoet kaartje met, zoals de titel al doet vermoeden, vlinders
Heerlijk om met dit weer te kunnen knippen op mijn balkon in het zonnetje!


De achtergrondjes die ik heb gebruikt zijn van Action. Met de paper distresser en inkt heb ik de randjes bewerkt. De kleuren van de achtergrondjes komen terug in het 3D-plaatje van de vlinder. Hier en daar wat details en accessoires erbij en mijn kaartje is weer af :).

De bloemenponsjes zijn van Kreaxions. Eigenlijk zijn het hartjes die je ponst en vouwt en die je door middel van een dotje siliconen kit tot een bloemetje vormt.

Ik ga weer even verder knutselen, maar dit kaartje wilde ik graag met jullie delen. Houd mijn blog weer in de gaten (of wordt volger) voor de volgende kaart-resultaten!

Fijn weekend nog, liefs

Linda

1 opmerking:

  1. Wat een vrolijke kaart. Als ik er naar kijk, denk ik aan de zomer. Alles weer mooi bij elkaar gezocht!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.