zondag 15 april 2012

Twee lieve vogelkaarten

Zoals ik eerder al eens heb gezegd, ik ben gek op vogelkaarten. De plaatjes zien er altijd al zo schattig uit, dus dan is het extra leuk om er mooie achtergronden, kleuren en versiersels bij te zoeken.

De eerste kaart heb ik gemaakt op een gezellige knutselavond met mijn moeder en doet me denken aan een picknick.
Het olijfgroene achtergrondje met de witte puntjes is van Marjoleine. De anderen van Action. Ook heb ik een wit onderzettertje gebruikt, wat ik ook regelmatig op andere blogs tegenkom. Het maakt het kaartje gelijk een stuk schattiger. Dan heb ik de kaart afgemaakt met een bruine rand en een groene en bruine ‘swirl’, houten vogeltjes en bloemetjes, wat gekleurde papieren bloemen en natuurlijk de Pearl Drop Maker (groen en crèmekleurig).


Met deze kaart doe ik mee aan de Lente Challenge op: http://webshop-anmacreatief.blogspot.com/ en op http://decreatievezebra.blogspot.com/2012/04/de-nieuwe-challenge-lente.html

Het tweede kaartje is dan wel met het zelfde thema/ onderwerp als de eerste, maar toch een hele andere kaart geworden. Wat ik ook erg leuk vind aan deze kaart, is de zwarte vilten bloemenrand (van Action).  De donkerblauwe ‘kanten’ achtergrond had ik al heel lang liggen, maar kon er maar nooit het juiste plaatje en de juiste kaart etc. bij vinden. Dat is nu dan toch eindelijk gelukt. De Nellie-Snellen brads en spacers zorgen ervoor dat de bloemetjes helemaal af zijn.

Wie weet komen we deze lieve vogeltjes nog eens tegen deze lente of zomer?

Liefs,
Linda



13 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaarten! En ontzettend leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief.
    Vermoedelijk waren wij gelijk met het blog bezig, want ik had ook al een berichtje gedaan naar de 'blog-beheerder' dat er iets mis was met de link... Geeft niets hoor! Kan eens gebeuren, ze zal het wel rechtzetten.

    Wil je nog wel even in je blogbericht vermelden dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief en een linkje naar het blog?
    Om zo ook kans te maken op de prijs!

    Leuk dat je meedoet en we vinden het erg leuk om nog eens een creatie van je langs te zien komen! (3x per maand)

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb de link in mijn blogbericht gezet :). Ik ga zeker vaker langs komen op jullie blog en inderdaad ook meedoen aan challenges, leuk!

      Verwijderen
  2. Wat een superleuke kaartjes heb je gemaakt. Gezellig dat je met het eerste kaartje meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Linda,wat een lieve kaartjes zijn dit,je hebt er veel aandacht aan besteed,vooral de onderste sprak mij erg aan ik houd wel van kleur,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ben ook dol op vogeltjes, onmisbaar in al ons mooi natuur.
    Ik heb ook al enkele kaarten ermee gemaakt. Dus je beide kaarten vindt ik prachtig. Bedankt voor je deelname aan dcz.

    ps, ik ben een oud zoetermeerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke kaartjes! Ik vind die vogeltjes zo lief!
    Helemaal toppie!
    xoxoAnnette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke vogelkaartjes Linda, leuk dat je meedoet bij DCZ, succes.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een toffe vogelkaart Linda!

    Fijn dat je met deze vrolijke kaart meedoet bij AnMaCreatief.

    Groetjes en fijn weekend,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beide kaartjes zijn supermooi! Leuke details heb je gebruikt.
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije
    PS ik heb de verkeerde link verwijderd, dus nu klopt het weer. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattige kaartjes. Leuk dat je meedoet met de challenge bij DCZ.
    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.