zaterdag 21 april 2012

Zeg het met bloemen

De afgelopen dagen ben ik druk geweest met deze kaart, ik heb steeds een klein stukje gemaakt. Op de creabeurs waar ik met mijn moeder geweest ben vorige maand, heb ik een leuke pons gekocht van Kreaxions (zie onderaan deze blog). Het zijn eigenlijk vier hartjes, maar na wat vouwwerk en een dotje soliconenkit, kun je er heel leuke bloemen mee maken. Op deze kaart heb ik drie van dit soort bloemen gemaakt. Twee witte en een roze.



Ik heb, nadat ik dit op een aantal blogs ook gezien heb, het randje van het lichtblauwe achtergrondpapiertje genaaid. Eerst heb ik het uitgemeten en met een prikpen de gaten geprikt. Daarna heb ik dit met garen (van Boekenvoordeel) genaaid. Het geeft een heel leuk effect vind ik! Maar best wel wat werk met de prikpen. Nu kreeg ik net, als verrassing van mijn moeder, een SewEasy! Heel erg lief, bedankt mam! De Sew Easy is een tool waarmee je gemakkelijk gaatjes prikt. Op onderstaande afbeelding zie je hem. De roze kop is de basiskop, daarnaast kun je nog andere koppen kopen met patroontjes.
Verder heb ik op deze kaart een mooi lint gebruikt en een strikje en daaraan heb ik een vlinderbedeltje gehangen. Tot slot een stempel van Marianne Design 'Birthday Wishes' en een vlinderpons en de kaart is af!


Dit filmpje van YouTube laat zien hoe je de SewEasy tool (Stitch Piercer) gebruikt.



Dit is de pons van Kreaxions waarmee ik de bloemen gemaakt heb.


Met deze kaart doe ik mee aan  Uitdaging 111 van Elke Kaart een Feestje.

Liefs, 

Linda

Ik wens jullie allemaal een fijn en creatief weekend!

5 opmerkingen:

  1. Leuke, vrolijke kaart Linda.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij elke Kaart een Feestje!!


    Ps, je hebt je woordverificatie aan staan.
    Zou je die uit willen zetten?
    Scheelt nl ontzettend veel typewerk voor diegene die een reactie bij je achter willen laten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bernadet, bedankt voor je reactie. Ik heb de woordverificatie uit gezet.

      Verwijderen
  2. Wat een prachtige kaart met vrolijke kleuren. Mooi gedaan de bloem van hartjes.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk kaartje.
    Met vrolijke kleuren
    Bedankt om mee te doen met de challenge van EKEF.

    Groetjes,
    Peggy Dt-Ekef

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart in hele vrolijke kleuren. Wat lief van je moeder, dit zal je aardig wat tijd besparen.
    Erg leuk dat je meedoet met de challenge van EKEF.
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.