zondag 5 augustus 2012

Another Paper Pop

Ik vind het echt leuk om Paper Pops te maken, dus vandaar dat ik nog zo'n kaartje gemaakt heb. De sketch die ik gebruikt heb voor deze kaart staat weer onderaan dit bericht.

Het achterste papier is van KaiserKraft, de drie mintgroene papiertjes komen van Action en het papier in de vorm van een 'vaantje' komt van Boekenvoordeel, evenals het papier dat ik gebruikt heb voor de Paper Pop. Het onderleggertje komt uit oma's oude knutseldoos.


Hier nog even de rozet van dichtbij:



Voor degenen die ook Paper Pops willen maken, klik hier voor de uitleg.

Fijne zondagavond nog, ik ga nog even wat freubelen.

Liefs,
Linda


3 opmerkingen:

  1. Super leuk strak kaartje Linda! De paper pop springt er echt uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend leuk kaartje, fijn de uitleg over de paper pops. Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is really beautiful! I love your rosettes Greetings form Bulgaria, Ani
    P.S. We have a candy over at Card Mania Challenges, if you're interested...

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.