zaterdag 25 augustus 2012

Paris, je t'aime!

Ik ben gek op Parijs (en Frankrijk in zijn geheel inclusief taal, eten, cultuur, alles!). Toen ik dit plaatje tegenkwam op internet was ik meteen verkocht: daar moest en zou ik een kaart mee maken!

Dus ik ging aan de slag met achtergrond papier (stipjes en tekst) van Boekenvoordeel en Kaiserkraft (barok). Verder zit er in mijn Kaiserkraft-blok ook een bladzijde met postzegel-achtige franse teksten/ afbeelingen. Die konden natuurlijk niet missen op deze kaart! De Post Card heb ik ook zelf geprint. Verder heb ik nog een dubbele strik gemaakt (met blauw lint en crème-kleurig organza lint) en daardoor een splitpen gestoken (Xenos) en een hoekje op de kaart geplakt.


Dit is de sketch waarop ik de kaart gebaseerd heb:


Hier ook de afbeelding voor de liefhebber:

C'est tout pour aujourd'hui! Bon week-end!

Bisous,

Linda


7 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart Linda, leuke sketch en hele mooie foto! Ik heb ze allebei opgeslagen op mijn pc. Bedankt voor het delen.
    Ook het kaartje hieronder vind ik heel leuk gemaakt, en ook al zo'n mooie sketch!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag 'm al voorbij komen op pinterest, tof kaartje! Gave kleurencombi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave sketch en wat een super mooi kaartje heb je ermee gemaakt, Linda. Helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf kaartje! Prachtig.

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart zeg, heel sfeervol! Leuk contrast ook van de neutrale kleuren met het blauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a beautiful, vintage card Linda! I'm loving all the elements you put together here. Lovely! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.