woensdag 8 augustus 2012

Let the Sun Shine

Met dat droevige weer buiten had ik behoefte aan een zonnig kaartje!
En waarschijnlijk dachten ze dat ook op AnMa Creatief, want daar hebben ze nu een zomerse challenge, waar dit kaartje dus ook aan mee doet!


Het papier komt van Boekenvoordeel. De 'Scrabble'-letters heb ik op internet gevonden en geprint. Je vindt ze hier. De stansjes en pearl drops als details maken de kaart af.


En nu maar hopen dat het zonnetje ons snel weer eens komt verblijden!

Liefs, Linda


8 opmerkingen:

  1. wat een prachtig zomers kaartje heb je gemaakt. Leuk met die scrabble-letters. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ow wat een heerlijke sfeer geeft jouw kaartje met die mooie kleurtjes en een prachtig plaatje! Ik ga er helemaal naar verlangen!!!
    Leuk dat je meedoet bij AnMaCreatief.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een erg mooi kaartje Linda, prachtige kleurencombi en heel leuk die scrabbleletters!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje, Linda! Grappig met die scrabbleletters!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk zomers tafereeltje zoals we dat graag hebben!
    Dank je wel voor dit mooie kaartje en het meedoen bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Linda
    Ik zie dat je kaart al klaar was voordat de uitdaging van DCL erop stond. In de regeltjes staat dat de kaart voor de challenge gemaakt moet zijn (je mag best met meerdere challenges tegelijk meedoen). Natuurlijk kun je meedingen naar de prijzen als je een nieuwe kaart plaatst. Neemt niet weg dat je een prachtige kaart gemaakt hebt!
    Groetjes Ellen (DT DCL)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Idd een prachtige zomerse kaart, maar helaas zoals Ellen al aangeeft is het een kaart van voor onze Challenge en kan hij dus niet meer meedoen met de Challenge.
    Je kaart vindt ik super gemaakt, mooi dat kraft met blauw papier en de leukewitte embellies erbij. Het zomerse en strandgevoel straalt ervan af.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke en zomerse kaart heb je gemaakt!
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.