donderdag 23 augustus 2012

Squarezzz

Gisteren had ik het huis een dagje voor mezelf. Dus ik heb al mijn knutselspullen te voor schijn gehaald en heerlijk de hele dag gefreubeld. Daarbij heb ik onder andere deze kaart gemaakt. Van de rest moet ik nog even foto's maken. De kaart bestaat uit vier vierkantjes (het blauwe papier van Action en het beige-kleurige papier van KaiserCraft). Verder heb ik de afbeelding in het midden met de pauw van internet en daarop zelf een stempel met 'liefs' geplaatst. Dan nog wat frutsels op de kaart om het af te maken: houten bloemetjes van Xenos, bloemetjesponsjes die ik nog had liggen, een postzegel van KaiserCraft en wat stansjes. Et voilà, het resultaat:


Deze kaart doet mee aan Challenge 25: sketch van De Creatieve Zebra en Challenge 32 van Scrapcards Challenge Blog waarbij de opdracht is: 'maak een creatie en gebruik hierop twee verschillende stansen. Op mijn kaart heb ik dus twee verschillende 'sliertjes'-stansen gebruikt.


Nog een dagje werken en dan alweer lekker weekend!

Liefs,
Linda




4 opmerkingen:

  1. Wat een onwijs leuke kaart.
    Die Swifts zijn er mooi erbij.

    Leuk dat je meedoet met de Challenge bij de creatieve zebra.

    Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige creatieve uitwerking van onze schets!
    Bedankt voor het meedoen bij de creatieve zebra!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een erg mooi kaartje Linda, leuke kleurencombi ook!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje, Linda! Mooie kleurtjes en wat een gave stans.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.