woensdag 29 augustus 2012

Colorful Birds

Dat lekkere weertje van vandaag gaf me inspiratie voor dit vrolijke kaartje! Dit kleurrijke papier is van Meadow Lark. 

Met de template onderaan dit bericht heb ik de vorm geknipt voor de afbeelding in het midden van de kaart. Ik heb deze twee keer uitgeprint (de ene iets kleiner dan de ander). Verder heb ik nog houten vogeltjes van Xenos gebruikt en bloemetjes van Boekenvoordeel. Het plaatje met de kroontjes komt van internet. Ik dacht van Sweetly Scrapped, maar dat weet ik niet meer zeker.


Ik ben echt gek op dit papier! Met die schattige vogeltjes erop!

Hier dus de template voor de liefhebber, je kunt hem uitprinten op de gewenste afmeting.



Ik ga nog even van de zon genieten met een boekje op mijn balkon!

Liefs,

Linda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.