donderdag 9 augustus 2012

Lift Challenge

Gelukkig heb ik ook nog wat tijd kunnen vinden om mee te doen aan de Lift Challenge! Ik heb hierbij het kaartje van Nadine gelift, zie tweede foto. Dit is dus mijn versie:


Voor de kaart heb ik cognac-kleurig papier gebruikt. De ronde plaatjes met vogels heb ik van internet (hier vind je ze). Dan heb ik nog wat bloemenponsjes en een stans Gefeliciteerd gebruikt en tot slot nog wat breed crèmekleurig lint en smal lichtblauw lint.


Ik hoop dat jullie hem leuk gelift vinden!

Liefs,
Linda


9 opmerkingen:

  1. Vind h'm heel leuk gelift!! Erg mooie kleuren, leuk zijn ook de plaatjes! Strik heb je ook mooi gedaan! Ik zou zeggen, lift geslaagd!
    Bedankt voor je deelname!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik vind 'm super gelift. Wat leuk dat je plaatjes hebt gebruikt van internet. Ik spot altijd van alles en vergeet het te gebruiken. Bedankt voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die is ook leuk gelift, zeg. Internet is vaak een bron van dingen die je gebruiken kunt op het moment dat je ze nodig hebt, slim! Leuk dat je ook deze gedaan hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een supergaaf kaartje zeg helemaal toppie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk de vogeltjes Linda. Ik vind je strik ook helemaal prachtig gemaakt. Leuk dat je meedoet aan onze liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerd met al die vogeltjes, Linda!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een erg mooi kaartje, heel leuk gelift Linda!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind je kaart erg mooi, vooral de kleurencombinatie!

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi gelift hoor! Hele sfeervolle kaart.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.