vrijdag 3 augustus 2012

It's Your Birthday

Op menig blog zag ik ze al voorbij komen, van die ontzettend leuke 'rosetten' of: Paper Pops. Het geeft zo'n leuk effect! Ik vroeg me al een tijdje af hoe ik die nou ook zelf kon maken totdat ik de uitleg op Pinterest tegenkwam: Jippie!

Hierbij dus mijn eerste Paper Pop resultaat! Ik heb de sketch van The Sweet Stop gebruikt, maar dan op een vierkante kaart.


Het gestreepte achtergrondpapier en het geblokte papier van de Paper Pop komt van Trekpleister. De effen kleurtjes komen van Action. Verder heb ik de kaart nog aangekleed met een bloemenstans en pareltjes en onder de Paper Pop heb ik zo'n onderzettertje geplakt.


De gebruikte sketch:



Fijn weekend allemaal!

Liefs,

Linda

4 opmerkingen:

  1. dank voor je reactie op mijn blog. Natuurlijk kom ik dan ook even bij jou kijken....;-)
    Wat een leuke kaart is dit geworden, en je rozet is prachtig!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Linda, ben toevallig op je blog terechtgekomen! Wat een leuke kaartjes maak je, ik ga je gelijk volgen!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje, Linda! Mooie rozet en bedankt voor de uitleg. Ga het binnenkort ook maar eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Linda, je vroeg waar ik die theekopstempeltjes vandaan heb. Die zijn van Eline "Tea Time".
    Hier kun je ze bekijken.

    http://www.knowmehobbyshop.be/a-19438339/marianne-design/eline-s-huis-tea-time

    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.