woensdag 22 augustus 2012

Garden Card

Met dat mooie weer van de afgelopen dagen heb ik heel wat uurtjes op mijn balkon en in de tuin van mijn ouders doorgebracht (en wat minder aan de knutseltafel). Daardoor heb ik me laten inspireren voor deze kaart. Ik ben uitgegaan van het label (van Action) en heb daar de rest van de kaart bij bedacht. Het papier dat ik heb gebruikt is van Kaiserkraft, behalve die met polkadots, die is van Boekenvoordeel. Verder heb ik nog wat takjes en blaadjes gebruikt om het tuin-thema te benadrukken. 


Dat was hem weer voor vandaag.

Liefs,

Linda

5 opmerkingen:

  1. Hele leuke kaart Linda!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan, ziet er 'tuinig' uit ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart is dit geworden zeg.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoii die Linda,

    Wouwii wat zie ik hier allemaal. Dat is leuk op bezoek komen:) Je garden kaartje is helemaal geweldig en mijn smaak. Maar die uilekaart is fifantastisch zeg. Echt helemaal superrleuk. Zo leuk dat ik die kaart ga pinnen op pinterest;)

    Doegiii, alvast een fijn weekend en groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wow Linda! This is beautiful! LOVE the soft neutral colors and the intricate details! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.