vrijdag 31 augustus 2012

With Love

Oh, wat kom je op Pinterest toch een hoop leuke voorbeelden tegen! Wat een berg aan inspiratie vind ik daar toch elke keer weer! Zo ook voor dit kaartje (onderaan de blog vind je het kaartje dat ik tegenkwam op Pinterest). 


Het gebruikte papier is van KaiserCraft en de With-Love label heb ik zelf uitgeprint (weer ergens op internet gevonden). Tot slot heb ik nog een houten bloemetje op het rode hart geplakt en zo vond ik de kaart wel af. 



Kijk voor meer inspiratie (en mijn eigen creaties) eens op mijn Pinterest-pagina. Je komt er via het logo in mijn zijbalk.

Fijn weekend!

Liefs,

Linda



3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje heb je ervan gemaakt, Linda!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi, lief en romantisch kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Linda,

    Wat heb je een mooie kaart geplaatst op ons Scr@p-Cards Challenge-Blog. Een schitterend exemplaar en je hebt de stansen daarop erg leuk verwerkt.

    Bedankt voor het meedoen aan onze challenge. Leuk dat je meedoet.

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.