maandag 19 januari 2015

3x Lang en Gelukkig

Een tijdje geleden kocht ik een heel mooi papierblokje voor trouwkaarten. Althans, de naam was Wedding Bells, maar ik vind het eigenlijk wel bruikbaar voor meer doelen. Maar goed, ik ging dus aan de slag met trouwkaartjes :).


Eerst een kaartje dat ik gaf aan een vriendin van mij die trouwde. De eerste van ons allemaal, who's next? :)

Dit kaartje doet mee aan de challenge 'met liefde gemaakt' bij Dutch Card Lovers en 'love is all around' van My Time to Craft.

Verder maakte ik nog twee kaartjes voor 25-jarig huwelijk. Eentje ervan stuurde ik naar een oom en tante van mijn vriend. Deze kaart doet mee aan de challenges 'gebruik zilver' van Knutsels en Kadootjes.


En de ander voor de verkoop voor het goede doel: Linda's Kaarten tegen Kanker
Ik maakte dit weekend trouwens samen met mijn moeder 18 nieuwe kaarten voor het goede doel en bovendien plaatste ik nog wat 'oude' kaarten op mijn site. Daarmee heb ik nu 110 kaarten beschikbaar om te verkopen en ik hoop dat we vaker van dit soort productieve en geïnspireerde dagen hebben, waardoor de voorraad blijft groeien!


Ingrediënten voor deze kaarten:
- Designpapier: Wild Rose Studio - Wedding Bells
- Stempel 'Lang en Gelukkig': Marianne Design Eline's Words EC0147
- Sjablonen cijfers: Marianne Design Party Numbers CA3110
- Ribbelkarton bruin: JoyCrafts
- Ribbelkarton zilverkleurig: hobbybeurs

- Hartjes label: Pipoos
- Plakparels

Liefs,

Linda

15 opmerkingen:

  1. Je kaartjes zijn echt super leuk geworden. Heel mooi zo met de neutrale kleuren.
    Heel veel suc-6 met de verkoop voor het goede doel.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Wat een leuke kaartjes zeg, en het papier is zeker heel erg mooi ☺

    Fijne avond !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaarten heb je weer gemaakt! Heel mooi die kleuren zo bij elkaar en dat papier is echt schitterend *heeft hartjes in haar ogen*

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten. Veel succes met je verkopen voor het goede doel.

    Groetjes Monique DT K&K
    www.crealoetje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die vakjeskaart met hartjeslabel springt eruit! Erg leuk voor een trouwdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaartjes Linda...dat je er maar veel mag verkopen voor het goede doel.
    Leuk dat je met ons meedoet bij K&K

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het alle drie heel mooie kaartjes, ze ogen heel chique, vooral die met het hart. Het papier is zeker geschikt voor meer doeleinden. Dank je wel voor het meedoen met DCL, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooi! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaartjes heb je gemaakt. En ontzettend leuk dat je met die kaart voor de oom en tante van je vriend meedoet aan onze challenge van K&K.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaarten Linda! Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke serie is het geworden, mooi papier en zeer geschikt ook voor het zoveel jarig huwelijk, in dit geval 25 jaar. Leuk dat je mee doet met de challenge van K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart, super leuk.
    En bedankt voor je bijdrage bij K&K

    Groetjes Antoinette ( kleurenfestijn)
    DT K&K

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I really love the soft elegance of this card! Thanks so much for joining us this week at MTTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel erg mooi hoor sjiek en elegant. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super gave kaartjes. ;) Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.