woensdag 14 januari 2015

Egel #2 - Birthday

Weer een kaartje met mijn nieuwe Studio Light-papiertjes gemaakt. Er zitten zoveel leuke kleurtjes tussen, zo ook dit oranje :).


Met het egeltje van Eline Pellinkhof en die leuke paddenstoeltjes, heeft het kaartje verder niet zoveel meer nodig.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart zandkleur en basiskarton donkerbruin
- Designpapier: PPSL12, PPSL15, PPSL16
Stans egel en paddestoelen: Collectable Eline's Hedgehog COL1368
- Stempel vlaggetjes: Marianne Design PP1403
- Stempel 'happy birthday': Marianne Design CS0883

Deze kaart doet mee aan de challenge van The Sweetest Thing met onderstaande sketch:


Zie ook:

Eline's Beestenboel #9
Eline's Beestenboel #8
Eline's Beestenboel #7
Eline's Beestenboel #6
Eline's Beestenboel #5
Eline's Beestenboel #4
Eline's Beestenboel #3
Eline's Beestenboel #2
Eline's Beestenboel #1

Liefs,

Linda

5 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje, het egeltje en de paddenstoeltjes zijn zo leuk!
    Je vroeg op mijn blog naar de embosmal die ik gebruikt had. Ik weet niet precies hoe die heet, het is een Cuttlebug embosfolder, ws. iets met Dots?
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Linda,
    Mooie kaart heb je gemaakt met het egeltje de Eline diertjes zijn zo leuk om kaartjes mee te maken. Leuk dat je ook even bij mij kwam kijken, eind van de week zet ik er nog een kaartje op met Eline's konijntje. Als je hem wilt zien kom gerust weer kijken.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.