dinsdag 20 januari 2015

Ik Hou van Holland #3

Zoals ik gisteren al vertelde, hebben mijn moeder en ik een heel productief kaartenweekend gehad. In de komende tijd zal je de gemaakte kaartjes tegenkomen op mijn blog. 


Ik ben weer eens aan de slag gegaan met het prachtige 'Beach House'-papier van Eline Pellinkhof. Het begint aardig op te raken, dus ik wil op de volgende hobbybeurs weer een nieuwe kopen :). 

Het tegeltjespapier met Delfts-blauw-look geeft me altijd een 'ik hou van Holland'-gevoel. Vandaar mijn keuze om dit te combineren met het molentje.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart zandkleurig
- Designpapier: Eline's Beach House
- Stans molen: Marianne Design LR0208
- Stempel 'gefeliciteerd': JoyCrafts 6410/0021
- Houten bloemetjes: Xenos
- Vellum/ perkamentpapier

Dat was 'm weer voor vandaag :), tot snel weer!

Zie ook:

Liefs,

Linda

3 opmerkingen:

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.