zaterdag 3 januari 2015

Let's Have Some Tea #4

Iedereen weer bijgekomen van de oliebollen en appelflappen? Tijd om met dit regenachtige weer lekker aan de knutsel te gaan!


Van mijn zusje kreeg ik voor kerst dit fleurige designpapier. Lekker bloemig en dat past naar mijn idee goed bij de thee-stempels van Eline.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart fuchsia
- Designpapier: Wild Rose Studio - Icing on the Cake
- Stempels thee: Eline's Clearstamp 'Tea time' EC0131
- Stempel 'Happy Birthday': Marianne Design CS0883
- Plaksteentjes
- Kant

De kaart is gebaseerd op onderstaande sketch van Mojo Monday en doet ook mee aan de challenge:


Verder doet de kaart nog mee aan de challenge 'Celebration' van PDE.

Fijn weekend!

Liefs,

Linda

6 opmerkingen:

  1. Idd, lekker fleurig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Staat inderdaad mooi bij elkaar.
    Leuk kaartje.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig fleurig kaartje. Mooi papier en leuk die stempels. Groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Ik heb spontaan zin om op de thee te komen,
    wat een vrolijk geheel zeg, zeker leuk papier ☺

    Een creatieve start van 2015 !
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje, Linda. Heel leuk gedaan. Er komt binnenkort nog een kaartje van dit fleurige papier op het blog van 123Scrapping. Bedankt voor je reactie!
    Groetjes, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful papers and layout. Thank you for Linking Up at PDE Linky Party.
    ~Janis, PDE Linky Party owner
    Pause Dream Enjoy Page on Facebook

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.