vrijdag 23 januari 2015

Vakjeskaarten #12 - Hoera en Wedding

Mijn kaartenvoorraad is wat uitgedund... de laatste maanden heb ik niet veel tijd gehad om te knutselen en de tijd die ik had besteedde ik veel aan het maken van kerstkaarten. Dus om de stapel wat aan te vullen maakte ik wat eenvoudige kaartjes.


Ik koos ervoor om vakjeskaarten te maken: Makkelijk te doen, maar een leuk effect vind ik. Eerst ging ik aan de slag met 'Hoera'. Vaak heb ik toch het meest felicitatie-kaartjes nodig.


En nog eentje, in een andere kleurstelling:


 Maar ik was lekker bezig, dus tot slot maakte ik er nog een kaartje bij voor een bruiloft.


Ingrediënten voor deze kaarten:
- Designpapier: Marianne Design (zwart/wit) en Authentique Thankful (herfstkleurtjes)
- Stans 'hoera': JoyCrafts 6002/0297
- Stans alfabet: Tim Holtz - Chip Block
- Plakparels

Hebben jullie ook altijd een voorraadje kaarten of maken jullie elke kaart persoonlijk?

Zie ook: 

Vakjeskaart #11
Vakjeskaart #10
Vakjeskaart #9
Vakjeskaart #8
Vakjeskaart #7
Vakjeskaart #6
Vakjeskaart #5
Vakjeskaart #4
Vakjeskaart #3
Vakjeskaart #2
Vakjeskaart #1

Liefs,

Linda

7 opmerkingen:

  1. Heerlijk, zo'n voorraadje kaarten! Zo mooi en zo persoonlijk!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik begrijp je helemaal! Bij stond het kaarten maken de laatste tijd ook op een laag pitje. Ik vind je kaartjes heel mooi! Wel ook heel wat telwerk, nee? Ik probeer een voorraadke aan te leggen, maar meestal is het een persoonlijk kaartje dat gevraagd wordt en dan ben ik weer eens last minute bezig ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je vakjeskaarten zijn leuk en handig om restjes op te maken!
    Ik heb ook altijd een voorraadje kaarten maar grijp toch ook wel regelmatig mis omdat het dan net weer niet bij die persoon past.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaartjes heb je gemaakt. Ik heb hier ook een aardige voorraad van de meest voorkomende kaarten, maar dan maak ik nog regelmatig iets persoonlijks voor iemand. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben ook bezig met een inhaalslag voor mijn persoonlijke voorraad. Na in nov en dec weinig voor mijzelf geknutseld te hebben, heb ik nu weer meer tijd en energie om mijn inspiratie uit te werken. Ik maak voor bruiloften en geboortes wel altijd een persoonlijke kaart, voor verjaardagen vind ik het tegenwoordig fijner om iets passends uit mijn voorraad te halen. Die is voor verjaardagen nu gelukkig redelijk gevuld. Leuke vakjes kaarten, de papiertjes op de eerste zijn mooi! Je derde is ook leuk met de gekleurde tinten. Bij de tweede vind ik persoonlijk het contrast met de enkel roze tekst wat te groot. Wel lekker om je kaarten met deze snelle varianten op te vullen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie serie Linda, jij kan weer even vooruit! Door de verschillende
    kleuren zien ze er evengoed verschillend uit...mooi gedaan!
    Fijn weekend!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vind vakjeskaarten altijd erg leuk, deze zijn heel geslaagd. Mooie serie en vooral de eerste vind ik super.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.