maandag 26 januari 2015

Stroken #2 - Hoera

In het kader van de voorraad aanvullen, laat ik jullie nog twee eenvoudige kaartjes zien vandaag. Ik ging dit keer voor wat neutrale kaarten die eventueel ook voor een mannen-verjaardag kunnen worden gebruikt.


De hoera-stansen heb ik met 3D plakkertjes bevestigd, zodat ze iets omhoog komen.


Deze kaart doet mee aan de challenge 'numbers' bij Crafts 4 Eternity.

Het enige wat je voor dit soort kaarten nodig hebt is mooi designpapier en de rest komt dan eigenlijk vanzelf :). Na het bovenste kaartje maakte ik er nog een in maritieme stijl:


Ingrediënten voor deze kaarten:
- Basiskaart zwart en zandkleurig
- Designpapier: My Mind's Eye - Kraft Sunday & Maja Design - Life by the Sea 
- Stans 'hoera + stempel 'een feestje'': Marianne Design COL1348
- Washi tape - Hema & Etsy
- Knoopjes en dew drops
Zie ook:

Liefs,

Linda

7 opmerkingen:

  1. Hele stoere kaarten Linda!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bovenste kaart is erg gaaf papier! Dat doet al een hoop! Tekst erop, en weer een kaart af. Gaat lekker zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Prachtig papier! Groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,

    Ik zag dat je een bezoekje had gebracht aan mijn blog, dus ik ben ook eens op jou blog gaan kijken, en gelijk volger geworden. Want wat maak je een leuke kaarten zeg!!! Echt super gaaf!!! En ook nog eens voor het goede doel! Super!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fabulous cards thanks for joining us at crafts 4 eternity this week hugs x

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.