woensdag 7 januari 2015

I Love Birds

Deze stans had ik echt al heel lang liggen. Althans, niet de stans zelf, maar de uitsnede heb ik ooit eens gekregen. Ik vond hem heel erg leuk, maar wist nooit zo goed hoe ik hem op een kaart ging verwerken. Tot ik de redelijk eenvoudige sketch van Sketch Saturday tegenkwam (zie onderaan dit bericht).


Ik pakte een van mijn favoriete designpapiertjes erbij (ik houd van de bloemetjespatronen en de kleurencombi!) en eigenlijk kwam ik toen redelijk snel tot dit kaartje. 


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart rood en basiskarton turquoise

- Designpapier: Little Yellow Bicycle - Just Because
- Stans vogels
- Washi tape: Hema
- Twine: Boekenvoordeel
- Plakparels: Action


Dit kaartje doet dus mee aan de sketch challenge en aan de challenge bij AnMa Creatief waarbij je gebruik moet maken van je favoriete kleurencombinatie.


Wat is jullie favoriete kleurencombinatie? Mijn favoriete combinatie wisselt eigenlijk wel, de ene keer houd ik meer van neutrale kleuren, de andere keer van vrolijke kleurtjes. Het ligt denk ik ook een beetje aan het seizoen en aan de gelegenheid van de kaart. Op dit moment is dit een van mijn favoriete paper pads en kleurencombi's :).

Liefs,

Linda

7 opmerkingen:

  1. Ik vind dat je de stans mooi hebt verwerkt! Mooi geheel geworden. Groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a beautiful card! The die cut is pretty and looks nice on the red paper. Thanks for playing along with us at Sketch Saturday. I'm so glad to have had the chance to stop by your blog! Hugs, Cathy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De stans komt heel mooi tot zijn recht op deze mooie kaart!
    Echt een favoriete kleurencombinatie heb ik niet maar wat ik bijzonder mooie combinaties vind zijn roze/grijs aquablauw/appelgroen wit/écru en voor de Kerst: groen/rood/wit blauw/zilver goud/zwart.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt, Linda.
    Zelf heb ik de mal een poosje terug van mijn schoonzus overgenomen,omdat ik hem ook zo mooi vind, maar heb hem nog niet gebruikt omdat ik niet zo goed weet hoe ik hem zal gebruiken. Dit is wel een mooi inspiratiekaartje.
    Echt een vaste favo kleurencombi heb ik ook niet, ligt eraan hoe mijn pet staat, denk ik. ;)

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig kaartje Linda en een mooie mal heb je gebruikt.gezellig dat je meedoet met de challenge bij AnMa Creatief.
    groetjes van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De stans is heel mooi en je hebt 'm goed gebruikt op je kaart: ziet er prachtig uit. Leuk dat je meedoet bij AnMaCreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great card and I love the gorgeous die cut you used. Thank you for joining in the Sketch Saturday Challenge this time. Hope to see you again.

    Hugs, Vannessa
    Sketch Saturday DT

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.