vrijdag 9 januari 2015

CAS - Baby Girl

Clean & Simple kaartjes maken is niet mijn sterkste kant... Terwijl ik ze bij anderen wel altijd heel leuk vind! Maar soms moet je jezelf weer eens uitdagen en dus deed ik dat voor de challenge bij CAS-ual Fridays, waarbij je (zoals de titel doet vermoeden) een CAS-kaartje moest maken, met daarbij 'use both felt en sequins'.


Ik had nog hele schattige vilten vogeltjes liggen die ik rond Pasen gekocht heb bij Kruidvat. Dus dat schattige beestje werd mijn uitgangspunt.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart lichtroze en basiskarton wit
- Embossingmal 'houtnerf': Boekenvoordeel
- Stans blaadjes: Elizabeth Craft Designs Die - Curvy Leaves
- Stans alfabet: Marianne Design Craftable Mini Alfabet CR1281
- Vilten vogeltje: Kruidvat
- Burlap/jute: Action
- Sequins/ lovertjes

Verder doet dit kaartje nog mee aan de challenges 'Clean and Simple' bij Crazy 4 Challenges, de challenge 'use Burlap' van City Crafter en de sketch challenge van Cardabilities:


Liefs,

Linda


18 opmerkingen:

  1. Erg goed gelukt! Prachtig geheel. Maak er gelijk ook een jongensvariant van.
    Groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje! Dat jute heb ik vandaag ook gekocht. Lijkt me heel erg leuk om te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaartje erg goed gelukt, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal te gek!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou helemaal gelukt dacht ik zo! Heel erg mooi kaartje.
    CAS doe ik tegenwoordig steeds meer, en merk dat ik veel op m'n kaart steeds minder vaak mooi vind...haha. Af en toe rolt er nog eens wat "druks"uit ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a sweet baby card. Loved the embossed background , felt bird and sequins.
    Thanks for joining us at CAS-ual Friday's challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow; ik vind je klaart geweldig. Dat vogeltje is schattig; niet te zoet. Oogt lekker hip in dat knalrose. Mooie uitwerking van onze challenge,. Superleuk dat je meedoet bij CCCB. Ik hoop je vaker te zien!
    Groetjes,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Very nice card. Thank you for joining us at Cardabilities this month :) Hugs, Zaneta

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lovely use of the burlap and such a beautiful card!! Thanks so much for joining us this week at CCCB!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I love it! This bird is so cute :D Thanks for playing along with us at Cardabilities :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful card! Thanks so much for playing along with us at Cardabilities :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super cute and adorable. Great take on the challenge!! Thanks for joining us at CAS-ual Friday's Challenge :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Such a cute card!! Thanks for sharing with us at CAS-ual Fridays challenge (:

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I love the woodgrain texture.It's so strong and I love it. Thanks for playing with us at CAS-ual Fridays! Don't forget to come back to the blog to see who are the winners and the next challenge is coming up soon! I hope to see you again.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.