zaterdag 31 januari 2015

Ik Hou van Holland #4

Wat is er meer Hollands dan een fiets? Ja oké, een molen, maar daar heb ik al twee ik-hou-van-Holland-kaartjes mee gemaakt. Dus nu een Hollands kaartje met de nummer twee van de meest Hollandse dingen :).


Uiteraard hoort Delfts Blauw bij een Nederlands kaartje en ik heb wat bloemetjes in het fietsmandje gestopt :).


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart zandkleurig
- Designpapier: Eline's Beach House
- Designpapier dots: gewonnen candy
- Ribbelkarton: Joycrafts Corrugated Cardboard Small
- Stans fiets: Marianne Design LR0233
- Parelbloemetjes
- Touwtje

Tot slot nog een warm welkom aan mijn nieuwe volgers: Suzan, Marja en Wendy! Leuk :).
Fijn weekend nog!

Zie ook:

Liefs,

Linda

5 opmerkingen:

  1. Kei leuk die Hollandse kaartjes, ik ben meteen bij je andere Hollandse glorie gaan kijken.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf kaartje! Mooi die Delftsblauwe tegeltjes , het ribkarton en het echt Nederlandse opoefietsje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart!! En ja hoor.....een fiets is voor mij ook echt oerHollands!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart!! En ja hoor.....een fiets is voor mij ook echt oerHollands!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.