Ik ben weer lekker aan het knutselen geweest. Daarbij heb ik onderstaand kaartje gemaakt. Het vormpje heb ik via Sandra's Scrapsels verkregen. Deze heb ik omgetrokken op verschillende papieren in de tinten blauw en groen. En op die manier heb ik deze kaart gemaakt.
Dan nog een bijpassend lintje erbij, van Boekenvoordeel, en een 'Here... for you' -tekst.
Het was weer even uitproberen, weer eens wat anders. Maar ik ben best blij met het resultaat.
Liefs,
Linda






