donderdag 31 mei 2012

Groen en Blauw

Ik ben weer lekker aan het knutselen geweest. Daarbij heb ik onderstaand kaartje gemaakt. Het vormpje heb ik via Sandra's Scrapsels verkregen. Deze heb ik omgetrokken op verschillende papieren in de tinten blauw en groen. En op die manier heb ik deze kaart gemaakt.


Dan nog een bijpassend lintje erbij, van Boekenvoordeel, en een 'Here... for you' -tekst.


Het was weer even uitproberen, weer eens wat anders. Maar ik ben best blij met het resultaat.

Liefs,

Linda


dinsdag 29 mei 2012

Vogels en hun kooitje

Ik ben weer aan de slag geweest met vogeltjes. 
Het achtergrondpapier is van Action, het oplegvel is van Sweetly Scrapped. De vogeltjes heb ik zelf zo geknipt uit papier dat ik op internet gevonden heb. Beide vogeltjes hebben een vleugeltje erop van de kleur van de ander. De kooitjes-stans heb ik van Marktplaats en de houten bloemetjes komen van Xenos.


 Het is een redelijk neutrale kaart (voor een dame), dus hij kan nog worden aangepast aan de gelegenheid met tekst.


Liefs,

Linda

maandag 28 mei 2012

Sweet Cupcakes

Goedemorgen, alweer zo'n heerlijke dag! Gisteren heb ik lekker een dagje gezeild op het Markermeer, waarbij de zon mij (en mijn neus vooral) goed wist te vinden. Dus voor mij vandaag een dagje met wat minder zon. Goed dagje om te freubelen dus.

Van het BoBunny-papier en wat lichtblauw papier met nopjes, heb ik deze kaart gemaakt. Ik heb de vorm van een cupcake getekend en deze als mal gebruikt. Het cakeje en het cupje heb ik daarbij steeds van ander papier gemaakt. Met de pearl drop maker heb ik de cakejes en kaart nog versierd en een gestanste vlinder erbij geplakt.


Ik vind het wel een schattig en leuk kaartje geworden. Het was leuk om weer eens iets uit te proberen en dat het dan ook nog aardig uitpakt, is dan extra fijn!


Voor iedereen die geen knalrode neus (of andere lichaamsdelen) heeft: geniet nog lekker van het zonnetje vandaag!

Liefs,

Linda

vrijdag 25 mei 2012

Vlinders en blokjes

Goedemorgen,

Dit kaartje had ik ook nog gemaakt deze week. Weer eens wat anders, vind het erg leuk om nieuwe dingen te proberen. En dan zie ik weer iets moois op een van jullie gave blogs en met dat idee ga ik dan weer verder! En dit is het dus geworden.


Met allerlei verschillende achtergrondpapiertjes ben ik aan de slag gegaan. Het is een combinatie van Action, Meadow Lark en BoBunny. Handig om de restjes op te maken en het geeft ook nog eens een leuk effect! Nadat ik alle vierkantjes opgeplakt heb, heb ik de twee vlinderstansjes erbij gezocht en de gefeliciteerd-stans, welke ik echt heel leuk vind!


Fijn weekend, hopelijk met lekker wat zon!

Liefs,

Linda

donderdag 24 mei 2012

Lente met Lieveheersbeestjes

Hallo allemaal, daar ben ik weer met een kaartje. Wat leuk om te zien dat ik al meer dan 1600 page views heb en 17 volgers! Dat had ik nooit gedacht toen ik begon met het bijhouden van deze blog! Super leuk!

Als achtergrond heb ik het papier gebruikt van BoBunny en daarop een zelf geprint papier (via Graphics Fairy). Dit papier heb ik bewerkt met de paper distresser. Met koraalrode raffia heb ik een strikje op de kaart gemaakt. Dan nog wat ponsjes en een Lente Groetjes- stempel.


Hier nog wat details van de kaart:


Met deze kaart doe ik mee aan Challenge 21 van De Creatieve Zebra. Hierbij moet er een insect voorkomen op de kaart.

Fijne donderdag nog! 

Liefs,

Linda