Daar ben ik weer met een washi-kaartje! Ik had deze schattige houten huisjes nog steeds liggen, terwijl ik er nog niets mee had gedaan. Daar moest verandering in komen! En het washi tape ben ik ook nog lang niet zat, dus daar blijf ik lekker mee experimenteren. Dit keer diagonale lijnen :).
Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart crèmekleurig
- Basispapier: paarsroze
- Washitape groene polkadots: Wibra
- Washitape bloemen en rood: Hema
- Houten huisje: Prima Marketing
- Stempel 'Home Sweet Home': Eline's Huis
- Houten bloemetjes: Xenos
- Mini knoopjes: AnMa Creatief
Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
2 Sisters Challengeblog: Stripes
Hobbyhome: Alles Mag
Leuk Helga, dat je me nu ook via de blog volgt!
Liefs,
Linda









