dinsdag 2 juli 2013

Washi Tape Madness #4 - Home Sweet Home

Daar ben ik weer met een washi-kaartje! Ik had deze schattige houten huisjes nog steeds liggen, terwijl ik er nog niets mee had gedaan. Daar moest verandering in komen! En het washi tape ben ik ook nog lang niet zat, dus daar blijf ik lekker mee experimenteren. Dit keer diagonale lijnen :).


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart crèmekleurig
- Basispapier: paarsroze
- Washitape groene polkadots: Wibra
- Washitape bloemen en rood: Hema
- Houten huisje: Prima Marketing
- Stempel 'Home Sweet Home': Eline's Huis
- Houten bloemetjes: Xenos
- Mini knoopjes: AnMa Creatief


Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
2 Sisters Challengeblog: Stripes
Hobbyhome: Alles Mag

Leuk Helga, dat je me nu ook via de blog volgt!

Liefs,

Linda

zondag 30 juni 2013

Home Sweet Home #4

Mijn tweede post van vandaag. Op de valreep doe ik nog mee aan de sketch-uitdaging bij De Creatieve Zebra. Deze huisje-stempel kocht ik onlangs en daar wilde ik toch ook nog mee aan de slag. Ik ben lekker aan het kleuren geweest met mijn Spectrum Noirs en ik kon het ook niet laten nog wat van mijn nieuwe washi tape te gebruiken :).


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart turquoise
- Washi tape: Hema (onderste met blaadjes) en Wibra (stipjes en bloem-achtige)
- Stempel huis: Kruidvat
- Spectrum Noirs
- Stans alfabet: Joy Crafts 6002/0139
- Stans circle: Cart-Us 0101
- Stans scalloped circle: Cart-Us 0102


Dit is de sketch voor de challenge:

Ook doet de kaart nog mee aan de challenge bij Sweet Stampin'. De opdracht is daar om te stempelen, maar dan een non-cute afbeelding.

Dat was 'm echt voor vandaag! 

Liefs,

Linda


Washi Tape Madness #3 - I See Stars

We gaan nog even door met de Washi tape gekte! Dit kaartje had ik nog gemaakt toen ik bezig was met de vorige. Ik heb dan ook dezelfde tapejes gebruikt.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart zandkleur
- Basiskaart wit
- Washi tape: Hema
- Stans sterren: Nellie Snellen - MSD050
- Tape 'Happy Birthday': By Zenz
- Houten sterretje: Xenos
- Fineliner


Bij Crazy for CAS hebben ze nu een uitdaging lopen met als thema washi tape. Daar kan ik natuurlijk niet niet aan mee doen :). Dit is dus het kaartje dat ik instuur.

Oké, nu ga ik voorlopig niet meer naar Wibra, maar toen ik gisteren in Apeldoorn was kon ik het niet laten nog even te gaan kijken. En in dit geval kijken, kijken en kopen :). Ik kan het toch niet laten liggen voor 1 euro per 3 rolletjes! Hierbij dus mijn Wibra-buit deel 2:


En bij Action kwam ik nog deze hebbedingetjes tegen: kant voor 49 cent en stofjes voor 99 cent!



Jippie, ik stond in de top 3 van de cirkels- uitdaging bij SU-per Challenges! Leuk leuk!

Welkom Jenny, leuk dat je mijn blog volgt.

Volgen jullie me ook al via Bloglovin'? Dit kun je doen via de link in mijn sidebar. Bloglovin' vervangt per morgen de Google Friend Connect, de manier waarop de meeste van ons elkaar volgden tot nu toe. Stap dus nu over om niks van elkaar te hoeven missen!

Fijne zondag nog!

Liefs,

Linda

vrijdag 28 juni 2013

Washi Tape Madness #2 - Stars, Stars, Stars

Bij de Lift Challenge is er dit keer een super leuke uitdaging. Normaal zijn er ook leuke, daar niet van, maar dit keer vond ik het een extra leuke liftkaart. Fanatiek ging ik er dus mee aan de slag! En ook met mijn nieuwe 'Happy Birthday-tape' :).


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart kraft
- Basispapier wit
- Washi tape geel en sterren: Hema
- Tape Happy Birthday: By Zenz
- Stans sterren: Nellie Snellen - MSD050
- Houten sterretjes: Xenos
- Zwart garen


Deze kaart doet behalve aan de Lift Challenge ook mee bij Cards in Envy, de opdracht daar is Stitched up.

Dit weekend ga ik er lekker tussenuit met vriendlief :). In onze badkamer wordt (weer!) geklust en dus kunnen we niet douchen thuis en is het een zooi. Goede reden dus, dacht ik, om lekker even weg te gaan. Morgen shoppen in Apeldoorn en zondag in de omgeving van Nunspeet fietsen.

Fijn weekend!

Liefs,

Linda

donderdag 27 juni 2013

Poezebeest met Spectrum Noir

Nou, hierbij het eerste resultaat met mijn nieuwe Spectrum Noir markers. Ik ben zelf een enorme poezenliefhebber, dus gebruikte ik dit schattige stempeltje om mijn eerste inkleurtechnieken te oefenen. Vind het nog wel lastig om de juiste kleuren bij elkaar te vinden en deze in elkaar te laten overlopen. Maar het is wel erg leuk om te doen!


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart kraft
- Designpapier: Boekenvoordeel
- Stans scalloped circle: Cart-Us 0102
- Stempel poes: Pigo
- Stempels 'gefeliciteerd' en hoekjes: Eline's Huis
- Kant: Boekenvoordeel
- Washi tape: Wibra
- Knoopjes: Boekenvoordeel
- Twine: Boekenvoordeel



Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
Cards and Scrap: Ton sur ton
Card Mania: Use kraft paper
Fussy and Fancy: Button up

Liefs,

Linda