woensdag 14 oktober 2015

ATC's #1 - You're Special

Joepie, het begin van een nieuwe crea-verslaving: ATC's!

ATC is de afkorting voor 'Artist Trading Card', wat neerkomt op zelfgemaakte ruilkaarten. Er is maar één echte regel voor een ATC: ze zijn altijd 64 x 89mm groot. Deze afmetingen zijn gebaseerd op Amerikaanse basketbal-ruilkaarten.

Als je dan gaat ruilen is het leuk om op de achterkant van de kaartjes te vermelden:
- naam, 
- adres (of e-mail/ blog/ website), 
- de datum waarop je ze hebt gemaakt,
- de titel of serienummer van de kaartjes.

Om te beginnen heb ik een serie van drie gemaakt met het schattige vosje van Eline Pellinkhof.


Ik maakte een serie van drie dezelfde kaartjes, maar in een andere kleurstelling. Twee van de drie kaartjes zijn inmiddels geruild. Ik vind het echt leuk om je eigen creaties te ruilen tegen iemand anders knutsels!

Tot nu toe ben ik op de Facebook-pagina voor ATC en Pocket Letters van Marianne Design aan het ruilen. Kom je ook eens kijken?


Ingrediënten voor deze kaartjes:
- Basiskarton kraft
- Designpapier: Papers Bloc Marianne Design - Eline's peach & mint PB7047
- Stans vosje en stempel 'You're Special': Marianne Design - Eline's Fox COL1355
- Fineliner

Liefs,

Linda

5 opmerkingen:

  1. Wat klinkt dit ontzettend leuk! Lijkt mij ook tof om te doen! De kaartjes zijn ontzettend lief en schattig. Het vosje is ook echt een van mijn favoriete diertjes! Hij is zoo schattig!
    Nou, ik ga meteen op Facebook kijken en wie weet, ga ik dit ook doen :)
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke ATC's! En het vosje blijft heel schattig Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er hartstikke leuk uit! geinig om te ruilen, heb er helaas geen tijd voor denk ik.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk idee, en dat maatje is zo schattig! Dat vosje is eindeloos!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super cute Linda!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.