donderdag 22 oktober 2015

Kerst 2015 - Eline's Birds

Daar zijn ze weer een keer, die schattige vogeltjes! Dit keer maakte ik roodborstjes :).


Gecombineerd met het 'gebreide' designpapier (wat me doet denken aan een warme trui) en de bloemetjes vind ik het een heel knus kerstkaartje geworden.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart kraft
- Designpapier: Marianne Design - Eline's Warm Winter Wishes
- Stans vogeltjes: Marianne Design - Eline's Birds COL1392
- Stempel 'fijne kerstdagen': Kruidvat
- Plaksteentjes
- Lint




Liefs,

Linda

12 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk gedaan Linda....de vogeltjes zijn prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een warme kaart ja! Ik dacht al dat je de poppetjes van MFT had gescoord, ik zag je opeens allemaal kaarten met de poppetjes pinnen haha. Veel plezier ermee, je gaat er vast leuke dingen mee maken. Ik ben nog steeds dol op ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi met dit papier Linda. Ik vind de vogeltjes ook zo leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een supermooie kaart Linda! Wat zijn de vogeltjes ook lief zeg!
    groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje, die vogeltjes zijn ook erg leuk! Ik heb ze ook en zal ze binnenkort weer eens uit de kast pakken. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke kaart! De vogeltjes staan op mijn verlanglijstje voor volgende maand, dan ben ik jarig ;-)
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Linda, zijn de vogeltjes niet schattig .
    Groetjes Lil 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kerstkaart. Ziet er leuk uit met die vogeltjes.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is een mooi kaartje ! Die roodborstjes zijn leuk .
    Ik heb ze ook , maar nog niet kunnen gebruiken .
    Bedankt voor je tip . Als de griep hier uit het huis is , dan zal ik dat eens doen. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De roodborstjes zijn erg mooi en inderdaad een knus tafereeltje. Groetjes Sylvia DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gezellige kaart. Met de vogeltjes kan je alle kanten op qua kleuren. Deze versie is erg leuk. Echte roodborstjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.