maandag 5 oktober 2015

Snail Mail #5 - Cirkels

Naar aanleiding van de sketch onderaan dit blogbericht, maakte ik deze kaart. Ik houd van kaarten met cirkels erop, je kunt er eindeloos mee variëren qua kleur, grootte, samenstelling en de manier waarop ze op de kaart geplakt zijn.


Op de beurs kocht ik afgelopen maand de slakjes en bijbehorende stempels. Ik had ze nog niet gebruikt, maar ze lagen te branden in mijn stempels- en stansendozen :). Dit weekend maakte ik er tijd voor en zo belandden ze op dit kaartje.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart lichtgrijs
- Designpapier: Fancy Pants - True Friend
- Stans slakje: Marianne Design COL1364
- Stans 'scribbles': My Favorite Things
- Stempel 'snail mail': Marianne Design CS0889
- Sequins / lovertjes
- Fineliner

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
Freshly Made Sketches: onderstaande sketch
Everybody Art Challenges: circles
KIC: dieren
Liefs,

Linda

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart! Leuk papier ook. Ik hou zo van zwarte hartjes!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Ik vind de kleuren echt prachtig! En ik hou zelf ook wel van schetsen, dan gaat het vaak wat sneller vooruit ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke kaart is het geworden zeg! De tekst op de stempel is weer erg grappig!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een enig kaartje, dat slakje is onwijs leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die tekst vind ik echt super! Leuk gemaakt met de verschillende rondjes, Linda!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love that sentiment! What a cute card! Thanks for sharing with us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So cute! I love snail mail! Glad you joined us at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk, mooi papier, gave indeling en het slakje blijft leuk om te gebruiken voor 'echte' post!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mijn moeder spaart beeldjes met slakken, dus deze vind ik ook wel heel leuk. Dank je wel voor het meedoen aan de challenge van KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart is het geworden . Fijn dat je mee doet bij KIC

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.