dinsdag 20 oktober 2015

Eekhoorn in de Herfst

Buiten is het al behoorlijk herfst-achtig, dus dat inspireerde mij om ook kaartjes te maken in dat sfeertje. 


Bij Boekenvoordeel vond ik van de week deze mooie eekhoornstempel. Ik was al een tijdje op zoek naar zoiets, dus ben er blij mee! Ik combineerde hem met het papier dat ik ook laatst aanschafte, in herfstkleuren, zoals oranje en hout.


Ik was lekker op dreef, dus maakte gelijk een tweede kaartje met dezelfde spullen. 


Ingrediënten voor deze kaarten:
- Basiskaart donkeroranje en kastanjebruin
- Designpapier: Pebbles - Harvest
- Stempel eekhoorn: Boekenvoordeel
- Stempel 'verjaardag': Marianne Design - Eline's Teksten EC0138
- Stempel 'happy birthday': Clearly Besotted
- Plakparels bruin

Deze kaarten doen mee aan de volgende challenges:
My Time to Craft: autumnal colors
KIC: herfst

Liefs,

Linda

7 opmerkingen:

  1. Heel mooi gedaan ! Wat een leuk papier .
    Vraagje : In mijn sidebar staat bij jouw blog zo ' n mooi veertje ipv het bloggerlogo . Hoe deed je dat ? Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kaartjes. Die stempel is al helemaal geweldig en je hebt er hele leuke kaartjes bij gemaakt. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb weer even op je blog zitten genieten van je mooie kaarten en ATC's. Heel erg leuk zijn ze! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke kaart heb je gemaakt . Mooi dat je mee doet bij KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaartjes!!!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind ze allebei erg mooi. Ook die stempel is prachtig ik kan me voorstellen dat je daar blij mee bent.
    Leuk dat je mee doet bij KIC.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.