zaterdag 31 oktober 2015

Boy Meets Girl #1

Joepie, deze stans van MFT zocht ik al zo lang! Zag hem al meerdere keren voorbij komen in blogland en op Pinterest, maar omdat het de oude collectie is, was hij lastig te vinden. Maar de aanhouder wint :D.


Ondertussen vond ik ook deze embossingmal bij Boekenvoordeel. Vond hem erg leuk met de verschillende hartjes en past goed bij de verliefde poppetjes. De rand van de kaart werkte ik af met smalle washi-tapes. 


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart wit
- Stans jongen en meisje: My Favorite Things - Boy meets Girl
- Stempel 'gefeliciteerd': JoyCrafts 6410/0021
- Embossingmal: Boekenvoordeel
- Washi Tape
- Pons hartje
- Plaksteentjes

Deze stans kan ik natuurlijk niet lang laten liggen, dus binnenkort volgen vast meer kaartjes met dit stelletje :).

Deze kaart doet mee aan de uitdaging 'wedding' bij Always Playing with Paper.

Fijn weekend!

Liefs,

Linda

8 opmerkingen:

  1. Jaaa, die vind ik ook al lang helemaal geweldig! Ik ben dan maar voor een soortgelijk stempeltje gegaan ;-) Je kaartje is prachtig en de embossingmal past er perfect bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk en wel heel erg prettig als je de mal gevonden heb die je zo graag wil hebben. Miranda heeft hem ook en je kan er zoveel leuke kaarten mee maken. Deze variant is ook zo leuk. Ik ben benieuwd naar jouw volgende kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zeg! Die mal staat ook al een tijdje op mijn verlanglijstje, hij is echt heel erg leuk! En je hebt er een supertoffe kaart mee gemaakt! De embossingfolder past er echt heel goed bij!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave mal inderdaad, daar kun je heel veel kanten mee op. Deze versie is erg geslaagd, mooi die blauwe accentjes in vorm van hartjes op de embossing-achtergrond.
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So pretty! Love that embossed background and the soft neutral colors with a punch of color! Thanks for playing The Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love this trendy take on the wedding challenge. Thank you for joining us!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk kaartje, en deze poppetjes zijn ook erg leuk! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk ! Ik zie dat mijn icoontje toch aangepast is , ik heb het toch goed gedaan maar het was eerst niet zichtbaar . Ik gebruikte 1 van mijn afbeeldingen maar een echt symbooltje zou ik toffer vinden , zoals jouw veertje. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.