woensdag 28 oktober 2015

Stroken #8 - Lift Challenge

Het is alweer even geleden dat ik met de Lift Challenge mee deed, maar de huidige uitdaging trok gelijk mijn aandacht! Leuk effect geeft dat scheuren van papier en dan opvolgend van donker naar licht of juist in regenboog de stroken opplakken. Daar wilde ik ook graag mee aan de slag gaan.
Het gebruik van stroken is ook weer lekker handig om restjes papier op te maken!


Ikzelf koos voor rood-roze tinten en gebruike ook mijn nieuwe doily-stans van MFT :). Verder nog wat zwarte details om de boel niet té zoet te maken.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart wit
- Papier rood en roze
- Embossingmal: Boekenvoordeel
- Stans Doily: My Favorite Things - Mini Delicate Doilies
- Stans 'birthday': Clearly Besotted
- Stempel 'happy': Clearly Besotted
- Touw: American Crafts jute
- Plakparels

Dit was de te liften kaart:

Liefs,

Linda

9 opmerkingen:

  1. Je maakte er een mooie kaart van . De opdracht is leuk maar nog geen tijd gevonden .
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke liftkaart! Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie lift met de rood-roze tinten en de mooie doily. Ook de zwarte accenten doen het hierbij goed. Fijn dat je meelift, Landa, dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartstikke leuke kaart en die doily is ook prachtig Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave kaart is het geworden zeg!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooie lift, gave kleurencombi, zeker met dat pittige zwart erbij!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart, die gescheurde stroken maken de kaart wat stoer, en zo'n doily erbij toch heel lief..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Linda,
    Ik probeerde die flavicon en voerde een afbeelding in , maar ik zie in de bloglijst dat ik er nog altijd met een B van Blogger bij sta . Hoe google je die icoontjes ? Ik zie alleen browsers staan ... Het is maar een detail maar zo' n klein icoontje staat wel leuk ! Groetjes sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kleurtjes heb je gekozen. Die doilly springt er goed uit in het wit. Mooi gedaan, en leuk dat je weer eens mee doet met de liftchallenge, gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.