maandag 26 oktober 2015

Zwanger #4

Pasgeleden kocht ik dit onwijs leuke designpapier van Pebbles. Ik vind het vooral leuk door de moderne patroontjes en de combinatie van pastel met zwart/wit. Voor deze kaart gebruikte ik mintgroen als kleur naast de neutrale grijstinten.


De silhouet van de zwangere vrouw komt zo mooi naar voren en door het mint/aqua-kleurige hartje wordt ze weer verbonden met de rest van de kaart. De letters van 


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart wit en basiskarton turquoise
- Designpapier: Pebbles - DIY Home
- Stans zwangere vrouw: Marianne Design LR0348
- Stempels alfabet: Marianne Design - Eline's Alfabet EC0153
- Plaksteentjes: Queen & Co - Twinkle Goosebumps
- Touw: American Crafts - Jute

Liefs,

Linda

8 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kaart! En de zwangere vrouw komt er echt geweldig uit naar voren nu Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig papier, en het silhouet steekt prachtig af!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart en inderdaad: onwijs leuk papier!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk kaartje Linda! En super kleurencombi!!
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Je hebt een mooie combinatie gemaakt met de papiertjes. Ik kocht dit blok ook bin Oma Dee afgelopen weekend, er zitten prachtige papiertjes in. Ik heb er zondag al drie kaarten mee gemaakt, maar ik heb nog zoveel kaarten om te laten zien op mijn blog dat ik vermoed dat ik ze pas over 2 weken kan laten zien! Ik ben reuze benieuwd wat je nog meer voor leuks met dit papier gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi. De kleuren zijn prachtig. De Pebbles blokjes zijn geweldig. Ik ben er ook fan van.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.