donderdag 29 oktober 2015

Kerst 2015 - Quilt

Mijn moeder kocht laatst deze gave stans van My Favorite Things: Quilt. Ik kan niet naaien, breien of haken, dus voor mij is de papieren quilt een mooie uitkomst :). 


Het was best wel priegelen (in positieve zin) en uiteindelijk maakte ik er deze drie kaartjes mee. Steeds een iets andere kleurstelling qua basiskaart en achtergrond, maar ik gebruikte wel steeds hetzelfde designpapier.




Ingrediënten voor deze kaarten:
- Basiskaart blauw, turquoise en lichtblauw
- Designpapier: Echo Park - Dots and Stripes Winter
- Stans 'merry christmas': Lawn Fawn
- Stans sneeuwvlokken: Marianne Design LR0123 
- Pons sneeuwvlok
- Plakparels


Liefs,

Linda

7 opmerkingen:

  1. Ze zijn hartstikke leuk Linda, erg mooie kaartjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn leuk! Heerlijk als je spulletjes kunt delen hè! Handig om er meerdere te maken, de restjes kleur van de een voor de vakjes van de ander.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele gave stans en wat heb je er leuke kaartne meegemaakt! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaarten! Je hebt de kleuren perfect gematcht!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh, die zijn leuk en wat een handige stans. Bespaar een hoop snijwerk. Ik ben helemaal weg van de kleurtjes. Toppie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Linda,
    Wat leuk weer allemaal!!! Ik liep weer eens wat achter en kan weer verschillende gave creaties van je bewonderen. Deze vind ik echt te gek.
    Kan wel een gepriegel zijn maar het resultaat is super.
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.