zondag 18 oktober 2015

ATC's #2 - Baby Giraf

Mijn eerste ATC's zijn alweer bijna allemaal geruild en ik heb echt de smaak te pakken! Vandaag maakte ik daarom weer een nieuw setje :).


Ik vond deze lieve kleine girafjes in mijn voorraad knipvellen, ze hebben een perfect maatje voor op een ATC.

Ingrediënten voor deze kaartjes:
- Basiskaart wit
- Afbeelding girafje: Marianne Design - Eline's Cuddly Babies AK0043
- Stempel 'special delivery': Marianne Design - Eline's Babies EC0106
- Washi tape
- Fineliner
- Knoopjes

En tot slot nog een warm welkom aan mijn nieuwe volger Suzanna!

Liefs,

Linda

P.S. ook ATC's ruilen? Kijk eens op deze Facebook-pagina.

12 opmerkingen:

  1. Deze zul je ook meteen hebben geruild Linda! Ze zijn echt TE schattig :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach....wat zijn ze lief.....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve ATC-tjes! Heb hier ook nog wel wat ruilmateriaal in de map, maar wil eigenlijk eerst wat voorraad maken.... We houden contact ;-)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve ATC, hoop deze vakantie er lekker mee aan de slag te gaan.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh! Wat schattig zijn deze geworden!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief !! Veel succes met het ruilen !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke ATC's en die girafjes zijn ook schattig! Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zoo leuk en lief!!
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lieverdjes! Ze zijn echt top! Leuk om zo te ruilen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk! Ik ben jaloers op dat knipvel, ik vind dat nergens meer, weet jij nog een winkel waar dat te koop is!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oohh. Wat een schatjes!!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een dotjes en wat een gezellige kleurtjes zo bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.