zaterdag 3 oktober 2015

Kerst 2015 - Vos en Uil

Happy World Card Making Day! De perfecte dag om kaartjes te maken, al is dat in principe natuurlijk altijd zo als je er zin in hebt :).

Op de hobbybeurs had ik een tijdje geleden foam ball clay gekocht. Ik had op internet al wat leuke voorbeeldjes voorbij zien komen met sneeuw op de kaart. Ik ging er nu zelf eens mee aan de slag om het te proberen. Grappig spul is het, zeg! Je kunt het kneden zoals je zelf wilt, dan druk je het een klein beetje aan op je papier, paar uurtjes drogen en voilà!


Op deze kaart gebruikte ik de foam ball clay om sneeuwballetjes te maken, maar ging ook aan de slag met sneeuw op een boom. Dat was wel wat priegelwerk, maar die laat ik jullie binnenkort ook wel zien. 


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart rood en basiskarton wit
- Designpapier: Marianne Design - Made in Holland
- Stempel diertjes en tekst: Eline's Christmas Hugs EC0148
- Sneeuw: Craft Emotions Foam Ball Clay
- Touwtje: American Crafts - Jute Spool


Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
The Card Concept: Forest Friends
Cards and Scrap: It's Time for Christmas... Cards

Liefs,

Linda

17 opmerkingen:

  1. Je hebt er een prachtig mooi kaartje van gemaakt Linda.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zeg! Ook het vellum als achtergrondcirkel vind ik supertof bedacht! Echt een superschattig kerstkaartje weer!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig en lief ! Groetjes ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What an adorably sweet card! Love your little critters!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief kaartje en leuk spul! Ik blijf deze stempel; zo leuk vinden Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooh, wat een leuk kaartje. Knutselland verzin ook van alles. Dit is wel heel erg leuk. Ik ben ook heel benieuwd naar je volgende kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is idd erg leuk spul! Je kaartje is ook mooi. De vellum cirkel erachter geeft een mooi effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So adorable, love your little animals!! Thanks so much for joining us this week at The Card Concept!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. great layout and paper background, especially love the cute animal friends,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart, lief stelletje en mooie lay-out!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een cute kaartje Linda, zo leuk dat vosje en uiltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een cute kaartje Linda, zo leuk dat vosje en uiltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart Linda!!
    Mooi ingekleurd en super met het randje vellum erachter.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Absolutely beautiful!! Thanks so much for playing along with us at The Card Concept.

    Deanne :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtige kerstkaart .leuk die sneeuw zo.
    Leuk dat je mee doet bij het Cards&Scrap blog
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.