donderdag 8 oktober 2015

Kerst 2015 - Bambi

Eerder deze week liet ik jullie al een kaartje zien waarbij ik foam ball clay gebruikte. Dat was in de vorm van sneeuwballetjes, maar toen kwam ik op het idee van sneeuw op een kerstboom. Zo gezegd, zo gedaan... o nee toch niet. Het vereiste het nodige geduld, maar dan heb je ook wat:). Hierbij het resultaat:


Ik had de oude kerstboom-stans van Marianne Design, je weet wel dat kleintje.. maar eigenlijk is die vaak behoorlijk uit verhouding met de andere dingen op je kaart (zoals hertjes). Daarom kocht ik op de beurs deze nieuwe dennenboom-stans. Lekker groot en ik vind de vorm ook heel mooi!


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart lila en basiskarton wit
- Designpapier: Craft Emotions Winter Woods
- Stans kerstboom: Marianne Design LR0379
Stempel hertje: Merkloos
- Stempel 'december groetjes': Marianne Design - Eline's Vintage Christmas EC0099
- Pons Sneeuwvlok
- Enamel stickers: Marianne Design
Sneeuw: Craft Emotions Foam Ball Clay



Liefs,

Linda

5 opmerkingen:

  1. Gaaf kaartje, mooie kleurtjes en leuk effect die sneeuw!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf zeg! Leuk effect ook, met doe sneeuw! Weer een toffe kaart!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart en die foam balletjes staan er echt heel leuk bij! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super mooi kerstkaartje.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart en wat mooi met de sneeuw.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.