vrijdag 2 oktober 2015

In een Lijstje #5 - Ninte

Afgelopen maand is ons achternichtje Ninte geboren. Ik vind het bij een geboorte erg leuk om een persoonlijk cadeautje te geven, dus ik ging aan de knutsel :).


Op basis van het geboortekaartje maakte ik dit lijstje. De achtergrond maakte ik met een masking stencil en lichtroze inkt en verder ging ik aan de slag met papier met houtdessin. Doordat het lijstje een diepte-effect heeft, konden er wat muisjes in voor de finishing touch.


Ingrediënten voor dit lijstje:
- Basispapier roze en wit
- Designpapier: My Mind's Eye - Necessities Wood
- Masking stencil: Dutch Doobadoo - Small Leaves
- Inkt: Memento Dew Drop - Angel Pink
- Stans alfabet groot: Tim Holtz - Chip Block
- Stans cijfers: JoyCrafts 6002/0139
- Stans en stempel 'tabje': Marianne Design COL1314
- Lijstje: Action
- Muisjes

Het lijstje is inmiddels gegeven en krijgt een mooie plek in de babykamer.


Liefs en een fijn weekend!

Linda

8 opmerkingen:

  1. Gaaf kado!!! Leuk dat het op de basis van het geboortekaartje hebt gemaakt.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    ps. ook leuke andere posten die hier onder staan. ''k Ben ook helemaal fan van je helleborus.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit mooi, echt een prachtig cadeau!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kadotje . Dat verdiend zeker een mooi plekje in de babykamer . Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartstikke leuk gemaakt! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg gaaf, wat een ontzettend leuk idee en cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh! Wat een ontzettend schattig cadeautje is dit! Heel leuk gedaan!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat heb je heel leuk gedaan, Linda! Een perfect en zeer persoonlijk cadeau voor je achternichtje (-:

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.