zondag 11 oktober 2015

Eline's Babies #12 - Gastdesigner DCL

Super leuk, ik mocht weer gastdesigner zijn bij Dutch Card Lovers! Dit keer was de uitdaging 'swirls'. Oef, dat was even hard nadenken! Het was al even geleden dat ik die gebruikt had, maar ik moest ze nog wel ergens hebben onderin de doos met stansen :).


Eenmaal opgegraven en afgestoft, heb ik ze gebruikt voor een zwangerschapskaartje. Ik ging aan de slag met een wat oudere lijn van Eline Pellinkhof in de kleuren mint en lichtgeel.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart wit en basiskarton lichtgeel
- Designpapier: Eline's Romantic Nursery
- Stans 'swirls': Marianne Design - LR0119
- Knipvel baby: Eline's Romantic Nursery nr. 2 - AK0054
- Stempel 'zwanger, gefeliciteerd': Marianne Design - Eline's teksten EC0138

Heb jij ze ook nog ergens liggen, swirls (stansen, stempels of misschien iets anders in deze vorm)? Doe dan gezellig mee met de nieuwe challenge!

Liefs,

Linda

7 opmerkingen:

  1. Wat een schatje Linda!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke kaart is het zo geworden! Hele toffe kleurencombi!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke leuk kaartje! En deze lijn blijft geweldig! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach... het is weer super schattig Linda!!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi, jij had meteen door dat je de swirls best nieuw leven mocht inblazen. Dubbelop: het was al een tijdje geleden dat je ze gebruikt had én dan plak je ze op een geboortekaartje, leuk! Missie geslaagd, mooi kaartje!
    grtz.Colien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf! Bedankt voor je bijdrage deze ronde!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk Linda, dat je met ons DT meedoet bij deze swirl challenge. Je kaartje is een super voorbeeld! Dank je wel!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.