donderdag 15 oktober 2015

Kerst 2015 - Kerstballen

Joepie, donderdag-kerstkaartdag alweer! Wat gaat het toch hard elke keer. Dit keer laat ik jullie een kaartje zien waarbij ik aan de slag ging met gestanste kerstballen die ik nog had liggen. Of eigenlijk een kerstbal en een kerstklokje (klingelingeling!).


Ik gebruikte een van mijn favoriete kerstpapiertjes in Scandinavische stijl. Het ribbelkarton en de fineliner-streepjes maken het geheel wat stoerder, de strikjes en pareltjes geven het weer een wat romantischer gevoel.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart wit
- Designpapier: Studio Light - Scandinavian Paper Pad
- Stansen kerstornamenten: Marianne Design LR0182
- Stempel 'Merry Christmas': Marianne Design - Eline's Winterhuis EC0132
- Ribbelkarton: JoyCrafts - Corrugated Cardboard Small
- Fineliner
- Touw
- Plakparels


Deze kaart doet mee aan de uitdaging 'Christmas' bij C.R.A.F.T. Challenge.

Nog ongeveer 10 weken tot het Kerst is, oef dat klinkt wel heel dichtbij!

Liefs,

Linda

10 opmerkingen:

  1. Wat een SUPER kaartje Linda....heel erg gaaf!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kerstkaart Linda!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt Linda!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kleurencombi, Linda. En een erg leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hartstikke leuke kaart en die kerstballen blijven erg leuk! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaaaah, erg leuk. Ik vind de kleurencombinatie erg geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart, gave tinten!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What an elegant card, Linda! I love the combination of white and kraft card, it looks so chic! Thank you for joining in at CRAFT Challenge!

    love Mags B x

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.