vrijdag 13 oktober 2017

Alles is Liefde #20 - 2x Polaroid

Mijn zusje ging laatst naar een trouwerij en vroeg of ik nog een kaartje had die ze kon geven. Ik had niet echt meer iets op voorraad, maar ze zag kaarten die ik eerder maakte. Zoiets wilde ze ook wel. 


Nu houd ik zelf niet van een kaart exact opnieuw namaken, dus wat andere details, ander papier et voilà dat moest het worden. Deze kaart doet mee aan de uitdaging 'weddings' bij ScrapPlezier.


Vervolgens maakte ik ook nog deze kaart met ongeveer dezelfde materialen, maar dan andere stansen. Zo kon ze uit twee kaarten kiezen. Ze ging uiteindelijk voor de eerste :).


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart kraft
- Designpapier: Action
- Ribbelkarton zilverkleurig
- Stans champagneglazen: Marianne Design LR0237
- Stans mannetje en vrouwtje: MFT - Boy meets Girl
- Stans &-teken: Marianne Design COL1389
- Stempels tekst: JoyCrafts 6410/0021
- Plakparels

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie trouwkaartjes zeg, leuk gemaakt!
    Groetjes en een fijn weekend. Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gaaf, wat een mooie, stoere en eigentijdse kaartjes!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten, Linda! Ik vind het zelf niet eenvoudig om een mooie kaart voor deze gelegenheid te maken. Maar jij hebt er echt iets moois van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Linda,

    Wat maakte je twee mooie trouwkaarten. Materialen zijn mooi gecombineerd...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie, geslaagde kaartjes
    fijn zonnig weekend
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaartjes. Mooie indeling en gebruik van achtergrond papier. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldige uitwerking van onze challenge, bedankt voor het meespelen namens het team van Scrapplezier!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.