dinsdag 10 oktober 2017

Gnome #1 - iDEE&Post

Ik heb dit keer voor het eerst een iDEE&Post gekocht van Bij Oma Dee. Toen ik de sneak preview gezien had, moest ik hem wel hebben... en wat een leuk pakket is het! Ik maakte dit kaartje met het papier uit de set.


De leuke sketch voor deze kaart is van de 4 Season Swap Challenge, waarbij de kaart in herfstkleuren moet zijn. Mijn kaartje is niet echt in standaard herfstkleuren, maar ik hoop dat deze alternatieve kleuren ook gewaardeerd worden :). Het kaboutertje kleurde ik in met mijn Spectrum Noir Markers. Die pak ik er de laatste tijd steeds vaker bij, vind het kleuren echt leuk om te doen!


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart lichtgrijs
- Designpapier: Bella Blvd - Gratitude Documented
- Stempel kabouter: MFT - You Gnome Me
- Stempel tekst: JoyCrafts 6410/0021
- Enamel stickers
- Fineliner zilverkleurig

Verder doet deze kaart ook nog mee aan de uitdaging 'herfst' bij AnMa Creatief.

11 opmerkingen:

  1. Wat een leuke, frisse en vrolijke kaart, helemaal tof! Mooi pakket zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Voor op een heerlijke zonnige herfstdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Linda ook mooi ingekleurd,heb vandaag ook nog zitten kleuren heel ontspannend.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke kaart! Mooi gemaakt, leuke stempel Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie uitvoering van de sketch, gaaf met die kabouter! En leuk juist om eens wat andere tinten te gebruiken, heeft toch echt wel een herfstige uitstraling, hoor!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke kaart en prachtige herfstkleuren.
    Bedankt voor je deelname bij 4-Season Swap Challenge.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lekker vrolijk kaartej heb je gemaakt. Het kaboutertje is zo guitig.
    Je hebt 'm erg mooi gekleurd.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief kaboutertje op je herfstige kaart! Leuke frisse kleuren heb je gebruikt. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is leuk Limnda, mooi papier en afbeelding. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik was ook gelijk weg van dit papier, weer eens heel wat anders! Je kaartje had ik al gezien natuurlijk maar wilde nog even op je blog reageren. Erg leuk met het kaboutertje, mooi gekleurd. Ik kleur ook veel de laatste tijd. Heerlijk om te doen idd!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een vrolijk kaartje zeg en deze herfstkleurtjes vallen bij ons wel in de smaak. Erg leuk gedaan!
    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.