vrijdag 27 oktober 2017

Beary Special Birthday #2 - Distress Oxide Inkt

Daar is het leuke beertje weer :). Althans, ik vind hem zelf heel leuk, ik hoop jullie ook! De vorige keer bracht hij een enorme taart mee, dit keer een hele berg cadeaus.


Ik ben verder gegaan met een van de Oxide-achtergrondjes die ik gemaakt heb tijdens de knutseldag met Larissa. De kleuren vind ik lekker feestelijk en fris en ik stemde de accessoires van het beertje erop af.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart roze
- Designpapier: Lawn Fawn - Let's Polka in the Dark
- Stempel beertje en tekst: MFT - Beary Special Birthday
- Nuvo Glitter Drops - White Blizzard
- Washi tape
- Fineliner

Deze kaart is gebaseerd op onderstaande sketch van Paper Craft Crew en doet daar ook mee aan de uitdaging.


Fijn weekend!


BewarenBewarenBewarenBewarenBewarenBewaren

7 opmerkingen:

  1. Wat leuk, gaaf dat Distress achtergrondje en de beer is weer schattig!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig lief kaartje!!

    fijne avond liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel lief kaartje, mooi dat achtergrondje Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heey Linda,

    leuke kaart is het geworden!!!

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een lief kaartje. De sketch heb je mooi verwerkt.
    DAt beertje is zooo schattig.
    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.